Eyedol
Cleaved partially in two during a final battle with Gargos, the second Shadow Lord, Eyedol, returns once again through Kan-Ra’s sorcery. Unstable from his death and resurrection, Eyedol’s powers have split, forcing him to juggle between a brutally powerful warrior persona and an efficiently deadly spellcasting one. Only through keen use of both personas can you unlock Eyedol’s true potential!