Extreme Car Pack
This pack includes 3 new cars: Aston Martin V12 Zagato, 2013 SRT Viper GTS, Abarth 500, official liveries and a set of exclusive cosmetic parts. Pull out the craziest tricks with this collection of highly desirable cars, both big and small. The Aston Martin V12 Zagato launched in 2012 as the pinnacle of the Vantage range. It is the latest expression of a successful creative collaboration that has given rise to a series of striking GT cars over the last half-century. The 2013 SRT Viper GTS is the latest in the series of powerful two seaters. This car’s venomous performance will top any opposition. The Abarth 500 was one of the first cars focused on urban driving. With Abarth tuning under the hood this car has a sting in its tail. In-game player level requirements apply to equip car tuning kits.