Extra Slots Pack
The Extra Slots Pack increases the number of customizable Create-A-Class sets to 10 and expands media storage, allowing players to archive 20 more emblems, 32 more films and 40 more screenshots. Activision does not guarantee online media storage, will not provide refunds if stored media is lost or access to data is interrupted, and may discontinue online storage (or reduce such storage) at any time following one year from your purchase without notice. By purchasing, you agree to the above.