EXTRA PACK
Boost your UFL experience with the Extra Pack, designed for players looking to expand their customization options and build clubs on their terms. The Extra Pack provides 2,150 League Points (LP) and 50,000,000 Credit Points (CP), which can be used for various in-game purchases, from custom kits and player skins to recovery boosts and additional player slots. Whether you're adjusting your lineup, enhancing team aesthetics, or preparing for the next big match, this pack equips you with the essentials to tailor your squad and keep the game dynamic. The Extra Pack offers flexibility and choice without compromising the competitive balance of UFL’s free-to-play environment.