Exoborne
Exoborne is an open-world, tactical extraction shooter set in a world torn apart by extreme forces of nature. Customize powerful exo-rigs to gain strategic advantage in ever-changing weather conditions. Face hostile factions, enemy players, and Mother Nature herself in intense high-stakes sessions.