Eville - Wolf Pack
Companionship awaits you! Get your own pet wolf and always be part of the pack! The Wolf Pack contains 4 wolves in white, black, brown, and red-brown fur - all differently styled - so you can select a tamed Frostpit Wolf as your companion to prowl the paths in the village of Eville! Pets will follow you around during the day and sleep by your fireplace at night. While pets can give the illusion of safety, we still recommend sleeping with one eye open, just in case. Not eligible for refunds.