Eventide Collection
Embark on a fascinating journey through the world of slavic legends! Find a rare plant and save the benevolent inhabitants of Heritage Park from the evil schemes of Boruta. Rescue your niece from the clutches of Tvardovsky, the legendary sorcerer. Travel to forgotten flying islands among the clouds and prevent a catastrophic flood caused by the conflict between humans and the ancient Clouders.