Escape Simulator: Steampunk DLC
Solve four new rooms on the beautiful steampunk airship "Valor." filled with mechanical puzzles, hidden compartments, and clever contraptions. Explosion wakes you up on the lower decks. Can you fix the ship and escape before it's too late? The Crew Quarters You start this adventure in your quarters, located at the far end of the airship. Unfortunately, the main room doors are stuck, but maybe you can find your way out elsewhere. The Engine Room Your only way to the top of the airship is on fire! Put out the fire, fix the old steam machine, and continue your escape. The Greenhouse Finally, you see the daylight! The greenhouse is located on the ship's upper deck, and it's mysterious but quite beautiful. The Helm Room The last stop and your only way to save the ship, the helm room! Can you solve it and finally regain control of the ship? Can you escape the machine before the pressure builds?