Escape Simulator: Magic DLC
Embrace your magic potential, and follow in the footsteps of great witches and wizards! First, grab your equipment in the mysterious magic shop... From there go onward to the school of magic where three more classes await your mastery! Magic Shop Be it a young student of the arcane, or a seasoned sorcerer, everyone knows that all their wizarding needs can be met here. The latest in wizarding fashion trends, ancient tomes, finest wands and floating candy - this magic shop has been your loyal companion on each and every adventure. Chronomancy Hall A symphony of ticking echoes in the marble halls. Clocks of all shapes and kinds count every passing moment, for most people, irreversibly. But for a sorcerer past can not only be observed, but brought back. Control the flow of time, and uncover secrets hidden in the timeline. Potions Garden Tucked away in the castle grounds, the sunlit greenhouse hosts a myriad of plants and mushrooms which grow happily. Learn the strict art of potion making - pick the right plants and read the instructions carefully, lest you lose your eyebrows or grow a tail! Divination Towers For many, the future is uncertain, but for students of divination, it is only a matter of understanding the signs. High above the clouds, in the two ancient spires you will find many methods for seeing the future... Can you make sense of these sudden glimpses, and find a way to ultimately escape?