Episode Pack I
Continue your Heroic or Villainous adventures with the first five Episodes of high-end content, including new gear, skill points and more!* Episode Pack I contains the following Episodes: - Fight for the Light - Lightning Strikes - The Battle for Earth - The Last Laugh - Hand of Fate *Characters must be level 30 and have a minimum combat rating of 43 to access Episode Pack I. All Items in this bundle are free to access for Members. This item is restricted to the purchaser’s account and cannot be shared.