Endless Legend - Guardians
There are older and greater things in the universe than the Endless, whose few hundred centuries barely scrape the surface of history. What of those older entities, those other forces? Did they disappear before the arrival of the Endless, or could the Endless, at the height of their power, have contained and controlled them? And now that the Endless have faded or moved on, might some of these elder beings suddenly rise up again…?