Emet
Heal like a medic and fight like a demon. Emergency Medical Evacuation Technician drones have been used in disasters to help people in need of medical attention. Reliable as medical techs, these drones are not traditionally designed for battle. Emet benefits from a death commando logic core given to him by Jack making him an asset in the hunt and a little insane.