Electronics Puzzle Lab 2
Learn circuitry and electronics engineering in a fun way with concepts simple enough for beginners but engaging for enthusiasts! Awaken your inner engineer once again with the brainteasing circuitry of Electronics Puzzle Lab 2! In this fun and educational 3D puzzle game, your task is to inspect circuit boards and make adjustments to power LED lights. Take a seat at your workbench, cut wires, flip switches and more as you trace the path of the current. Start with basic puzzles and progress to advanced challenges that will test your limits in logic and electronic knowledge.