El Paso, Elsewhere
El Paso, Elsewhere is a supernatural neo-noir third-person shooter. Hunt werewolves, fallen angels, and other damned creatures in a vivid slow motion love letter to action classics. Fight your way through a reality-shifting motel, floor by bloody floor. Save the victims of Draculae, lord of the vampires. Destroy the villain you loved--even if it means dying yourself. Somewhere in El Paso, Texas, a three-story motel gained another 46 stories... all below ground. So, yeah. This is going to get loud.