Dying Light 2: Stay Human - Nutcracker Bundle
This time around, it's not the Mouse King sending out his troops to attack, but the Infected marching to the tune of their hunger. Things are getting out of hand and The City needs a brave soldier to step up to the plate. Only the Nutcracker can successfully lead the charge against them. Come alive when the clock strikes midnight and begin the ballet of fury with the enchanted wooden armor of The Nutcracker. It will act as your mainline defense while you fend off incoming monsters with the gilded Nutcracker’s Saber. Use the Nutcracker Paraglider to reside high up from where everyone beneath assumes the charm of a tiny creature. The crescendo of your valiant effort will go down as another classic tale. The bundle contains: The Nutcracker — crack your knuckles, crack some skulls. This dashing outfit suits every occasion. Nutcracker’s Saber — an elegant backsword with higher durability and a special effect: increases chances to decapitate or sever your enemies. Nutcracker Paraglider — a unique paraglider skin. Soar through the night sky like a shining star.