Dungeonloop
Dungeonloop is a turn-based roguelite where every run plays out differently. Move and act on a grid, battle unpredictable enemies, collect powerful artifacts, and adapt your strategy as random encounters shape your path. Explore three distinct locations - each with its own atmosphere and boss - and build unique loadouts as you fight deeper into the loop.