Driller Pack
The Driller Pack contains one extra mission one exclusive mission and gun. The Driller: Nobody can say ‘Nyet’ to this custom-built machine gun used by the Russian airborne special forces. Yak Farm Mission: An isolated yak farmer has been stockpiling weapons for the rebels. Now Min’s forces are about to raid his farm and it’s up to Ajay to save the farm and the weapons.