DREDGE - Custom Rod
Give yourself an advantage with this improved starting rod. You'll start the game with this stylish piece of equipment, decorated with the company colors of its creator. But it's not all just looks. Unlike other equipment you might find in DREDGE, this rod is in reasonable condition and should allow you to get the edge on other anglers - for a while at least. This grants access to the following item: Custom Rod This rod replaces the normal starting rod when beginning a new save. It can catch fish more effectively than some other rods of its size.