Dragon Warrior Pack
Tales have come down to us from the legendary time of the Dragons, when it was said that some Nords were born with Dragon blood in their veins. Now you can wear the look of these legendary Dragon Warriors and ride their charger descended from the great gray war-horses of the Ra Gada.