Door Kickers: Action Squad
Rescue hostages, disarm bombs and save the day in this old school, side-scroller action game with retro graphics and retro sensibilities. Online and Couch Coop Included. Door Kickers: Action Squad is a crazy old school side scroller action game that puts you in the role of a SWAT trooper and sends you to deal with the bad guys in Nowhere City USA. Choose your gear, then kick the doors down and face the action. Adapt and react by the seat of your pants, and if needed - restart without a care and rethink. Master weapons recoil and time your reloads, use distance and cover to your advantage and use the in-game Strategic Abilities to decide for yourself when health packs or gear refills are needed, or if that team-mate of yours is worth saving. Or just save up the Points earned and unleash your Ultimate to waltz through that tricky final room. And when it gets too hard, bring over a friend to help.