DLC Playable Character: Empress from "Dragon Marked For Death"
Adds EMPRESS from "Dragon Marked for Death" as a playable character in EX Character Mode. Board the Dragonblood Tank, "D-ATTACKER," and use your Dragon Skills to slay any mutants that stand in your way!