DJMAX RESPECT V - CLEAR PASS S:17 CLEAR POINT BOOSTER
Buy this product to complete Clear Pass easier with below effects: - Clear Point Boost : Clear Point earned by play is boosted, let users get Clear Pass Rewards faster. - STEP 30 Guarantee : At the end of Season 17, Clear Step automatically reach STEP 30, and player can earn rewards at the start of new season ※Caution This Booster does not include Premium Rewards. To earn Premium rewards, you must purchase CLEAR PASS : S17 PREMIUM TICKET as well.