Dispute
Pack contains the following items: - Firearm Appearance PTR-32 Assault Rifle-Dispute - Firearm Appearance Mini-14 Marksman Rifle-Dispute - Firearm Appearance SR-3M Compact Assault Rifle-Dispute - Avatar-Dispute - Calling Card-Dispute - Spray Paint-DisputeNote: - After claiming, players should go to "Collection" - "Items" in the game to check; - Each player can claim only once; - If the player already has duplicates of the included firearm appearances, the appearance will be dismantled into Tekniq Alloy.