Disco Elysium - The Final Cut
Winner of 3 BAFTAs, The Game Awards, DICE, Game Developers Choice Awards, South-by-Southwest, Dreamhack, and many more. PC Gamer - Game of the Year 2019, Gamespot - Highest Rated Game of 2019, IGN - Best PC Exclusive 2019, Metacritic - Absolute Must Play of 2019. Features – Unprecedented freedom of choice. Intimidate, sweet-talk, resort to violence, write poetry, sing karaoke, dance like a beast or solve the meaning of life. Disco Elysium is the most faithful representation of desktop role playing ever attempted in video games. Countless tools for role playing. Mix and match from 24 wildly different skills. Develop a personal style with 80 clothes items. Wield 14 tools from guns to flashlights to a boombox, or pour yourself a cocktail of 6 different psychoactive substances. Develop your character even further with 60 wild thoughts to think – with the detective’s Thought Cabinet. A revolutionary dialogue system with unforgettable characters. The world is alive with real people, not extras. Play them against each other, try to help them, or fall hopelessly in love. Disco Elysium’s revolutionary dialogue system lets you do almost anything. Carve your unique path across the city. Explore, manipulate, collect tare, or become a millionaire in an open world, unlike anything you’ve seen before. The city of Revachol is yours for the taking, one small piece at a time. From the streets to the beaches – and beyond. HARD BOILED, HARD CORE Death, sex, taxes, and disco – nothing is off the table. Revachol is a real place with real challenges. Solve a massive murder investigation, or relax and kick back with sprawling side-cases. The detective decides – the citizens abide.