Dexterity Bundle
Pack contains the following items: - Firearm Appearance M7 Battle Rifle-Dexterity - Firearm Appearance SMG-45 Submachine Gun-Dexterity - Firearm Appearance SV-98 Sniper Rifle-Dexterity - Avatar-Dexterity - Calling Card-Dexterity - Spray Paint-Dexterity Note: - After claiming, players should go to "Collection" - "Items" in the game to check; - Each player can claim only once; - If the player already has duplicates of the included firearm appearances, the appearance will be dismantled into Tekniq Alloy.