Dex - Enhanced Version
Explore, fight, talk and hack your way through a rich cyberpunk world in this 2D action-RPG! Wanted dead by a mysterious and far-reaching organization, you will traverse the futuristic city of Harbor Prime and make unexpected allies on your quest to bring down the system! In this cyberpunk adventure inspired by Blade Runner and Neuromancer, you are free to choose your playstyle: will you be a silent assassin, a hacker, a diplomat or a straightforward gunfighter? Designed as a throwback to earlier 2D platforming and action games combined with modern RPG elements, Dex offers real-time combat, a mature storyline and interactive dialogues. Customize your character’s skills, equipment and even augmentations – implants which grant you superhuman abilities and open up new paths within the game’s open world. A revolutionary hacking mechanic also lets you dive into Cyberspace: overcome viruses and intrusion countermeasures to deactivate turrets, overload devices, steal corporate data and cripple your enemies!