Devil May Cry 5 Special Edition
Pre-order now to get the following digital content: ・100,000 Red Orbs DEVIL MAY CRY IS BACK, BABY!! The legendary stylish action game is better than ever in the ultimate version of this multi-award winning hit. New features: - New playable character - Dante's brother and arch-rival, Vergil - Legendary Dark Knight mode - an extremely challenging horde mode featuring huge numbers of enemies - Turbo Mode - make the game even more intense by playing at 1.2x speed - Ray-tracing support* - this next-generation graphics technology brings the already near-photorealistic world of DMC5 to a new level of unparalleled visual splendour - High Frame-Rate Mode - experience super-smooth action These new features and modes utilise the power of Xbox Series X to bring you the craziest, sexiest, most stylish Devil May Cry experience ever!! *To be added via a downloadable update. *Ray tracing is not supported on Xbox Series S.