Devil May Cry 5 Demo
The ultimate Devil Hunter is back in style, in the game action fans have been waiting for. In this demo, control Nero and use his Devil Breaker to fight the demon hordes, gain new skills and save Red Grave City! Save data from this demo will grant you a bonus of 30,000 Red Orbs when you play the full game. Note: compared to the Devil May Cry 5 Xbox Exclusive Demo, this demo features the addition of the Punchline Devil Breaker and allows usage of the Customize option.