Denshattack! - Day 1 Bundle
Flip, trick and grind your train in a fast-paced, off-the-rails ride through a colourful Japanese dystopia. Outmatch rival gangs, wreck a shady megacorp, and take back the tracks with nothing but skill, speed, and style. Ollie, kickflip, and grind your way through Japan's biggest cities, as well a world of meadows, volcanoes and oceans. Rack up points and chase that sweet high score as you flip, trick and stick the landing in your customisable ride. Be the first to hit the rails and grab an exclusive skin bundle! For a limited time, enjoy the console exclusive and Seasonal Skins pack for free to celebrate the launch of Denshattack!. Make sure to hop on board before the train leaves the station!