Demoniaca: Everlasting Night
Enter a dark and malicious world inspired by classic side-scrolling platformers and matured for those who grew up with them! Gothic “metroidvania” adventure awaits in Demoniaca: Everlasting Night, a side-scrolling action platformer that mixes beautifully grotesque imagery with seductive style. Explore, fight, meet new friends and seek revenge against those who brought you unbearable pain and loss! As you journey through the dreadful and corrupted Tower of Babel, you’ll uncover its many dangerous secrets, challenge powerful lords and slay hordes of their minions. Immerse yourself in fluid real-time combat that’s easy to learn but challenging to master. Gain access to new areas in and around the tower as you progress and upgrade abilities. But what end could await one filled with such anger and despair?