Demolition Derby Pack
Push GRID 2’s damage engine to its limits as the iconic Demolition Derby game mode from GRID returns to GRID 2 in this free download. Receive the classic Jupiter Eagleray Mk5 and smash your way to the front on two routes at the Detroit Demolition Derby Stadium in single-player, split-screen and online!