Deep Rock Galactic - Dark Future Pack
Wanna look your best, Miners? Well, then maybe the Dark Future Pack is for you! The lads down in R&D went all-out on putting together a hard-edged and tactical set of kit especially for our most discerning employees: - 4 unique suits of Armor, one for each Class. - Two matching Helmets to go with your new Armor - a light version to show off your beards, and a heavier, full-face-cover version. - A matching Paintjob for Bosco - team up with your favorite drone in style! - NEW Bonus item: now also with a matching Weapon Paintjob! Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!