Deep Rock Galactic - Biohazard Pack
The Rockpox has come to Hoxxes, and our doughty Miners must face it properly equipped! Spice up your look with four new sets of unique armor (one per class), new helmets, and new Paintjobs. With the Biohazard Pack, you will be dressed to impress in the finest hazmat suits R&D have ever produced, shielding you from even the nastiest of airborne contaminants. - 4 unique suits of Armor, one for each Class - A unique helmet in two variants (Full Face & Half Face) - Biohazard Paintjob for other Armors - Biohazard Paintjob for your Weapons - Biohazard Paintjob for Bosco - Biohazard Paintjob for your Pickaxe Important note: The contents of this Pack are cosmetic only!