Deceit 2
Deceit 2 is an online social deduction horror game. Inspire fear as the Terror, play detective as the Innocent, or create mayhem as the Cursed. Trapped with friends and strangers: who can you trust to help you escape? THE TEAMS THE INNOCENT: SURVIVE AND ESCAPE - Stay alive and outwit the Terrors or meet a grim fate. - Complete tasks around the map to bring you closer to obtaining the escape key. - Investigate suspicious activity and keep an eye on your fellow players’ actions. THE INFECTED: DECEIVE AND KILL - Transform and execute other players to whittle down the ranks of the Innocent. - Secretly activate blood altars to unlock stronger powers. - Manipulate and gaslight your enemies to turn on each other. THE CURSED: DISRUPT AND CONFUSE - Deceive Infected and Innocents alike and avoid suspicion. - Become a true agent of chaos, and exploit your curse to win the game your way. - Every Curse brings a unique approach to the game. MASTER THE RITUAL - Climb the ranks of Ascension to become a master of Deceit. - Unlock new items and Mutations that create unique play styles and strategies. - Expand your wardrobe with epic character and item cosmetics.