Death Mask
A series of murders follows a mysterious ritual dance in rural China. A narrative mystery game set around rural Chinese religious rituals and serial murders. When ancient beliefs and modern horror collide, can you uncover the truth behind the mask? A rich and fully realized story unfolds like an interactive novel. Multiple choices and branching paths lead to dramatically different endings. Investigate every clue, gather scattered pieces of information, and experience the thrill of intense cross-examinations as you piece together the truth behind the mystery—step by step!