Deadly Dandy Bundle
Prove it's perfectly possible to pummel pirates and preserve precious time to preen! The Deadly Dandy Bundle contains the Rococo Costume, four Rococo weapons, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.