Dead by Daylight: Steady Pulse Windows
Time slows down. Calm settles in. Not even the looming shadow of a Killer can break her focus. If there are people in need, Orela Rose will save their lives – or die trying. Dead by Daylight: Steady Pulse brings new Survivor Orela Rose onto the scene. Haunted by the shocking death of her best friend, Orela dedicated her life to helping others as a paramedic. Purchasing this Add-On also unlocks an exclusive Cosmetic: Black and White Blazer.