DC Universe Online Starter Pack
The DC Universe Online Starter Pack includes all the items needed to jump-start your in-game adventures in the iconic DC Universe! Whether you are walking the darkened streets of Gotham City, investigating the mysteries of the futuristic cityscape of Metropolis, never fear with this heroic pack at your side! The Starter Pack includes XP Boosters, an Initiate’s Starter Kit full of gear, Soder Colas, Stabilizers, your very own LexCorp Sidekick and more! To retrieve your items, visit the Redeem/Claim Window inside the in-game Marketplace.