DAKAR 18
DAKAR 18 is a realistic simulation of the world famous annual rally raid organized by Amaury Sport Organisation (A.S.O.) in South America, and features stunning visuals and a variety of vehicles, including motorcycles, cars, trucks, quads and SxS. Players will compete in fierce online multiplayer races, as well as playing offline to harness and grow racing skills. Dakar 18 Features: - Official Manufacturers: Including Peugeot, KTM, Honda, Yamaha, Mini, Renault and Mitsubishi - Official Competitors: Featuring Sam Sunderland, Carlos Sainz, and Sebastian Loeb - Realistic Navigation System: featuring the official Road Books of the Dakar 2018 - Time and Weather Simulation: Get stuck in dry sand under the burning sun or fight against deep mud in heavy rain! - Realistic Vehicle Physics System: Full Control is key to gain pole position! - Rescue and Repair: Are you just driving for victory or willing to help others in need just remember – you are only alone if you leave others alone!