CyberCorp
Brutal, fast-paced isometric co-op Loot Shooter in a Cyberpunk world. Master equipment-based combos. Discover exotic weapons and armor. Easy to start, hard to master. Play solo or team up with friends in multiplayer. Similar games can be counted on one hand, as action games typically fall into the first-person or third-person perspective genres. I tried to make something similar to The Division, Warframe and Destiny, but from a top-down perspective and on a smaller scale. I’ve played those games for hundreds of hours, and that experience heavily influenced how I designed this one :) My game encourages an aggressive, push-forward playstyle. You can combine different techniques and gear to create powerful equipment-based combos. Everyone can create their own build - whether it’s close combat, skill-based gameplay, or long-range sniping. If you enjoy action games with diverse loot, then CyberCorp is exactly what you’re looking for. Story You are a CyberCorp fighter. In your hands is Synth — a unique and dangerous piece of tech: a remote-controlled combat shell. Are you ready to take your weapon and return order to the streets of the city?