Cyber Mission
Fight for the future of the galaxy as a cyber trooper in a mix of shoot ’em up and run ’n gun action! Cyber Mission is a side-scrolling shoot ’em up with retro aesthetics, dynamic combat, HD visuals and intense combat inspired by classic elements from both run ’n gun and shooter genres. Take on your adversaries solo or team up with a friend in local co-op! Float and maneuver through zero gravity stages, blast enemy swarms, take down screen-filling bosses and use companion cyber drones to increase your forward fire rate, cover your back and more!