Crypts and Creatures Bundle
Inspire fear with an ominous-looking costume, or raise some hell with an infernal canine companion. The Crypts and Creatures Bundle contains the Crimson Crypt Costume, the Diabolical Dog pet, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a free bonus of 25,000 gold.