Crusader Kings III: Friends & Foes
Beware, ruler - tread carefully with those you call friend or enemy; they are two sides of the same coin. Your relationships matter more than ever, and with Crusader Kings III: Friends & Foes, witness those closest to you come alive in the most intimate detail. Over one hundred unique new experiences of medieval larger-than-life drama wait to be discovered in the new event pack. From rival noble houses holding lifelong grudges to childhood bullies, summer crushes, and spoiling spouses with lavish gifts. Your ruler’s everyday existence has never been more fraught - or more exciting - than with Crusader Kings III: Friends & Foes. False friends and open enemies Family, friends, and those out for your blood are fully brought to life in this rich and stirring event pack. ◾Your ruler’s day-to-day is filled with a myriad of new events. Experience over one hundred player-driven stories involving childhood, memories, nemeses, wrangling unruly sons, or wooing your significant other with sumptuous attention. ◾With a little help from your friends, uncover novel ways to become pals with those you hold dear or even achieve the coveted best friend status. ◾Be prepared for ever more dangerous rivals, sharpening their vengeful knives to get back at you. Or pre-empt your nemesis with devious new options… if you dare. Memories, those sweet memories! Know thy past to understand the present. ◾Your characters will reminisce about their personal history with those closest to them, be it a romantic getaway or the painful humiliation that is the seed of a well-nurtured murder plot. ◾Childhood is a place where happy memories rest… or not. Experience a character’s youth in full, from brutish bullies to wistful teenage love. ◾Past deeds will not be forgotten. Be watchful of the wrath of rival noble houses, plotting to right a perceived wrong, even after many generations. The Crusader Kings III: Friends & Foes event pack sets the mood with several new music pieces to accompany your ruler’s conspiring and scheming. New soundtracks are general, Western European, and Arabian-themed tunes. And remember, your majesty: keep your friends close and your enemies even closer.