Crowd City
Gather people accross the city and crush your opponents with your overwhelming leadership. The more people you run into, the bigger your crowd becomes! Beware! If other group has more members, yours will be taken completely and you will have to start from scratch... Try out a variety of funny skins and play on different maps. Features: - 5 maps to run on - 30+ skins to make your crowd look even cooler - crowd upgrades - amusing gameplay - ear-catching music - easy controls so anyone can play - simple rules and lots of fun!