Crow
A former Celestial Survey agent, Crow retired to Shear after spending years alone on alien worlds. His pet Batray, Gobi, is always at his side, at least when it’s not tracking down the Monster. Supported by his Stasis Gun and Long Rifle, Crow is a new breed of Trapper.