Crossout — Chimera
— Unique armoured car: “Chimera”; — Movement parts: “Icarus IV” hover (4 pcs.); — Cabin: “Quantum” medium cabin; — Weapon: “Executioner 88mm” cannon (2 pcs.); — Hardware: “Colossus” engine, “Chameleon Mk2” invisibility module, “KA-2 Flywheel” recharge booster, “Ammo supply” ammunition, “FG Aggregator” generator, “Car jack” and “Radio” special modules; — Character portrait: “Ravager”; — Decorations: “EYE” (2 pcs.); — Paint cans: “Half-light”, “Dynamic armour” and “Living metal”; — A set of structural parts; — 4200 in-game coins; — Maximum number of parts increased to 55. The first encounters with the Ravagers showed that they were using armoured vehicles captured from the survivors. Often, these vehicles were already damaged in battle or with very bizarre shapes. With Lloyds arrival at the helm, everything changed. New vehicles, capable of resisting even the Syndicate, have emerged in the ranks of the Ravagers. Armed with the mad scientist’s technology, they became a threat to the entire Valley. 01110000 01110010 01101111 01110100 01101111 01100011 01101111 01101100 The unique armoured car featured in the pack has a very fine balance of firepower, module effects, and speed in the battle. To place a car in your garage, open the “Packs” tab, select the desired car and press “Assemble”. If you buy this pack, the maximum number of parts you can use when assembling a car will be increased to 55. Attention! In certain conditions, your storage may run out of space. Buying this pack also unlocks early access to certain structural parts. Some of the parts may only be available in a single copy. Paint cans are a great way to make your armoured car look unique. Coins are the in-game currency used to buy parts at the market from other users and to pay for using the workbenches to craft parts. Attention! If you buy several packs, the amount of coins you receive will be combined!