Crimson Spires
Who can you trust as you investigate a town mysteriously cut off from the rest of the world? Take the role of Sheriff Erika Wright as an investigation brings her to the small mining town of Bataille, where she is suddenly trapped by a ring of deadly, glowing towers encircling the community. Here she meets residents of a disarming variety, from extreme conspiracy theorists to wealthy vampires and a serial killer. Guide Erika’s decisions as she forms uneasy alliances and finds love through partnership. Amidst the horrors facing Bataille, romance can blossom with the few people Erika might be able to trust. Each possible relationship reveals valuable secrets about the towers and their surrounding mystery. Blending an eerie atmosphere with romance and supernatural mystery, Crimson Spires presents its otome-style narrative with an uncommon degree of freedom. Along its multiple story paths, the experience shifts between rich 2D character art and 3D exploration, allowing you to investigate building interiors and immersing you in the town of Bataille. Additionally, this updated version of Crimson Spires includes New Game Plus content that unlocks after completing all other story routes, interweaving previous narrative threads and bringing Erika’s tale to a climactic finish driven by player choice!