Crimson Constellation Bundle
Glow like the skies lit by the sun's last rays as you lead your star-speckled sidekick across the seas! The Crimson Constellation Bundle contains the Cardinal Lodestar Costume Set, Cardinal Lodestar Cat pet, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 25,000 gold to spend in the Outpost shops.