Cricket 26 - 4400 Pro Team Credits
4400 PTC (Pro Team Credits) to use in Cricket 26 Pro Team. Use PTC in game to purchase a variety of Card Packs from the Pro Team Store, purchase cards in the Auction House and enter the Tower of Cricket mode.