Creepy Tale
One day, on a walk with your brother, something terrible happens. Everything turns into horror and you are dragged into a frightful nightmare that you can’t escape from. Your brother has been taken by strange, inhuman beings, and you are left face-to-face with an ominous forest filled with terrors and dangerous and strange creatures. Solve the puzzles that pave your way, do not get caught, and save your brother! Find out the dark story that befell the once-calm and peaceful forest, turning it into a terrifying place filled with otherworldly evil. Perhaps it is you who will solve all the secrets of the forest and restore the peace… but this isn’t a fairy tale, it is a creepy one so don't get your hopes up.